پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 225863
مديران چهارمحال و بختياري حق شکايت از رسانه‌ها و خبرنگاران را ندارند
تاریخ انتشار : 1395/05/18 09:43:33
نمایش : 1381
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: مديران حق شکايت از رسانه‌ها و خبرنگاران را ندارند و اگر کسي در گذشته شکايت کرده بايد شکايت خود را پس بگيرد و در اين زمينه قضاوت را بر عهده وجدان خود خبرنگار و مدير مسئول رسانه مربوطه و افکار عمومي قرار دهد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ قاسم سليماني دشتکي استاندار چهارمحال و بختياري در آئين بزرگداشت خبرنگاران و فعالان رسانه اظهار کرد: مطبوعات و خبرنگاران زبان گوياي مردم هستند.

وي با بيان اينکه خبرنگاران با شناخت خوبي که از استان و مشکلات مردم دارند مي‌توانند مشکلات مردم را بيان کنند افزود: بايد خبرنگاران پيوندي خوبي با مسئولين داشته باشند و مشکلات مردم را به مسئولين انتقال دهند و به اين ترتيب مشکلات رواني و اجتماعي را حل کنند.

استاندار چهارمحال و بختياري اصحاب رسانه را مخلص‌ترين افراد در اجتماع دانست و يادآور شد: خبرنگاران در چهارمحال و بختياري بسياري از مشکلات را حل کردند و توانستند به ايجاد وحدت در بين مردم کمک کنند.

سليماني بيان داشت: هر دولتي نقاط ضعف و قوت بسيار دارد اما رسانه‌ها نبايد در بيان نقاط ضعف اغراق کنند و اين در حالي است که اگر روالي غلط است بايد اصلاح شود.

وي فضاي مجازي را فرصت خوب و مناسبي دانست و تاکيد کرد: خبرنگاران نبايد با استفاده از اين ظرفيت باعث بي‌اعتمادي مردم شوند و کمک کنند مشکلات رفع گردد.

استاندار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: مديران چهارمحال و بختياري حق شکايت از رسانه‌ها و خبرنگاران را ندارند و اگر کسي در گذشته شکايت کرده بايد شکايت خود را پس بگيرد و در اين زمينه قضاوت را بر عهده وجدان خود خبرنگار و مدير مسئول رسانه مربوطه و افکار عمومي قرار دهد.

لازم به ذکر است در انتهاي اين برنامه از 120 خبرنگار فعال در چهارمحال و بختياري تجليل شد.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html